Merhaba kizlar. 11+3 haftalik gebeyim. Dun oglen kahverengi bir akinti geldi cok az ardindan kirmizi birazcik. Cok az sekilde. Baska belirtim veya rahatsizligim yok. Endiselenmelimiyim? Daha once basina gelen varmi. Doktoruma yarin ulasabiliyorum anca. Yorumlarinizi bekliyorum 🥰