Birikrabirsusam Rumeysa-Tok büyük bi ihtimalle bende yarın sezeryan olacam korku heycan ve sitres war
Dnmzzeda Rumeysa-Tok Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin , yanından hiç ayrılmasın inşallah 🙏 🙏🙏🙏
Melisayaren Rumeysa-Tok hangi haftada doğum tarihini belirlediniz benim ikinci gebeliğim ilkinde sezeryan olduğum ikinci mecburi olucağım bebeğim 2 yaşında çünkü
Rumeysa-Tok Melisayaren benimde 2. Sezeryanim cnm 36 haftalikken sancım başladı o yüzden gün verdiler yarın 38+2 günlük olcz bnım oğlumda mayısta 4 yaşına olcak
eda006 Bende yarın sezeryana girebilirim hiç ağrım sancım suyum yok sizde suni denemek mantıklı mı yoksa direk sezeryana girip çıksam mı
Rumeysa-Tok eda006 normal doğum için uygunsan deniye bilirsin ama doktorunla beraber karar vermen daha doğru cnm bnim ilkide sezeryan olduğu için tam olarak bşy diyemiyorum 😊
Rumeysa-Tok Senayan ben sabah 5de evde çıkcam 6:30′da hastanede olman lazım dediler herşey çok güzel olur inşallah bebişlerimizi hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰