18082018 merhabalar bende de regl ağrısı var kasıklarım ağrıyor hafif de karın ağrım var
Bide ben adet olunca buz gibi hissederim kendimi şuanda da öyleyim
Ama artan azalan bı ağrı değil olduğu gibi duruyo
Çok hafif de kuyruk sokumunda ağrı var sizce doğum belirtisi olabilir mi
37+1haftamdayim bu arada