Maraffguler Kızlar aşırı silik bir çizgi var fotoda net belli olmuyor görüyor musunuz adetim 1 gün geçti bugun2. Gün geçiyor hala.olmadim test yaptım lütfen bakın bi çok silik2. Cizgi sizde gordunuzmu foto nasıl atcam
Menekseeee847383 Fatmadiebiri canım ben dün test aldım içinden öyle çıktı biz açmıyoruz şimdi böyle üretimde
Maraffguler _Mommy_17 ama aşırı silik canm bugün adet geçeli 2 gun oldu normal mi o kadar silik olmasi aacaba
Maraffguler Berna_59 twekkur ederim canm ama aşırı silik adetm bugün geçeli 2 gün oldu normal ki acaba yoksa test ki yanlış ki
Berna_59 Maraffguler normal canım şuanda çok yeni yarın kan ver sonucuda bizimle paylaşırsın güzelim 🥰🙏
_Mommy_17 Maraffguler tabi ki normal. Ben bakıyorum mesela kadın diyor adetim geceli bir hafta oldu test negatif ama kanda gebelik çıkıyor. İnşaallah sende de gebelik vardır. Yoksa da canın sağolsun Allah hayırlısıyla vaktiyle nasip etsin
Maraffguler Menekseeee847383 Allah razı olsun canm benm Rabbım isteyen herkese versin inşallah bu mübarek günlerde