mimikii Hayal23455 çok fazla yemezsen bir şey olmaz ben iki dilim yemiştim başlarda sen de bir iki küçük dilim yiyebilirsin fazlası zararlı olabilir rahim ağzının yumuşaması açısından
momofmychildren Hayal23455 gebelik başlarında tavsiye edilmiyor rahmi yumuşattigi için düşük riski olabiliyor özellikle son haftalarda doğumu başlatsin diye yiyorlar
Aysesrt Ananasın hamilelikte sıkıntılı olduğunu şimdi öğreniyorum sürekli de yerim hiçbi problem olmadı 23. Haftamdayım
gamze_3807 Hayal23455 ben hurma yedim 14 haftalığım düşük riskim var kanamam var kesinlike bilmediğin bişey yeme İlaçlar iğnelerle ayakta duruyor um üç gündür ne çektiğimi bi Allâh bilir
Kubi12 gamze_3807 yaaa bende 5 hafta 5 günlüğüm lekelenme şeklinde kanamam oluyor doktor normal diyor ama . Bende günde 2 tane hurma yiyorum zararlı mıymış yemeyim mi ?
Aabbccc Kubi12 kesinlikle yeme bence ilk zamanlarda düşük tehlikesi yapıyormuş son aylarda doğum olsun diye yeniliyor
gamze_3807 Kubi12 sakın yeme bende öyle faydalı diye yedim doğum kanalı açılmış ve kanamam var düşük riski var yatıyorum sürekli çok kötü bi sürec nolur dua edin sende yeme sakın doğum yaklaşın ca açılma olsun diye yenirmiş
Kubi12 gamze_3807 bolca dua edeceğim sana . Allahın izniyle bebeğin senle olacak inşallah . Cokcteşekkür ederim bende bundan sonra yemem artık daha . ❤️