Betull0000 birkizannesi21 belli değil henüz ama bu devlette olamam sizde sgaliginiz için olmayın camssakura iyi bende öyle duydum
Betull0000 birkizannesi21 pazartesi gidicem eğer kontrolünüz var sa saat 2 gibi oraya gelirsseniz doktoru da gösteririm size
Lavinya21 Betull0000 yok Anadolu tarafında oturuyordum 23 haftalık hamileyim Diyarbakirliym ve 23 yaşımdaym 🌺 siz
Lavinya21 birkizannesi21 aynen bende ya cam sakura hakkında çok iyi yorumlar okumadım burdan orayida istiyordum ama kararsız kaldım yine özel çok pahalı
birkizannesi21 Lavinya21 valla bende kara kara düşünüyorum ne yapacağımı olmasa memlekete de giderim belki gerçi pek orda yapma taraftarı da değilim çook kararsızım 😒
Lavinya21 birkizannesi21 kiz zaten Diyarbakırdaki devlet Hastanesi’nden hiç memnun deiller benim kuzenim orda oldu 3 ay önce mahfettiler onu
birkizannesi21 Betull0000 ha bende buraya dedin sandım burası zaten sadece poliklinik var. Orası temiz değil mi niye tavsiye etmiyorsun acaba
Betull0000 birkizannesi21 ben çok kez yandım ordan gebelik için iki defa kanımı başka hamile kadınla karıştırıp beni heveslendirip sonra da uzduler ve umursamadilar ayrıca ben onlar yüzünden boş kürtaj olacaktım az kalsin
birkizannesi21 Betull0000 Anadolu hastanesi demistin de bir yorumda o yüzden sormak istedim özel mi değil mi diye