birkizannesi21 Zuleyha_18 devlete gidiyorum şükrü Çağatay utku ya 3 keredir gdiyirum bir sıkıntı yaşamadım güzel konuşuyor sadece makinaları eski ne ses var nede kağıt veriliyor
Betull0000 Zuleyha_18 ben sık life var oraya gittim muayne 550 idi sizin daha iyi dediğiniz bir doktor var mi