Benm bebek bakımına dair aldığım en güzel şey👌🏻 yine olsa yine alırdım. Tamam fiyatı gerçekten çok yüksek ama yıllarca kullanacaksınız ve birden fazla bebek büyütebilirsiniz . Sıfır koku👌🏻 özellikle 6.ayda ek gıdaya geçtikten sonra her gün atılsa dahi resmen eve siniyordu . İlk başta işe yaramaz gibi görünse de bebek normal yemeye başladığında kesinlikle zaruri bir ihtiyaç