Limpid valla bu sezeryanin zorlugu kisiden kisiye degisiyo canım benim acı eşiğim hic yok tabiri caizse canım pek kıymetli 🤦♀️ iğne yaptirmaya bile korkarim okdr yani ama mecburen dogurduk tabi orasi ayri 🙈 benim acı eşiğim olmadiği icin cok ama cok zorlandim 1 bucuk hafta yatttim resmen formda cok gördüm o gece ayağa kalkani yani ben zorlandim diye sende zorlancaksin diye bisey yok hayirli dogumlarin olsun insallah ❤