Çok güzel bir nimet elbette ama ne biliyim bulantılar bitiyor mide yanması başlıyor sonra kabızlık nefes darlığı vücudun her yerinin ağrısı, nefes darlığından uyuyamamak, doğumla ilgili korkular, bebekle ilgili kaygılar, hormonların ekstra hassasiyeti, sürekli ay doğuruyor muyum diye tetikte olmak, ağırlaşmak, resmen sağlıksız bir insan olmak, sürekli tansiyon düşmesi, rahat hareket edememek. Ve tekrar tekrar NEFES ALAMAMAK. Üstüne bir de hem çalışan hem de eviyle ilgilenen bir kadınsanız. Annelerin hakkı ödenmez gerçekten çok zor bir şey çok çook zor. Kızlar çok şükür asla nankörlük yapmıyorum mutluyum, ama hamilelik çok zor değil mi?