Oazfira Merhaba arkadaşlar 20+6 haftalık hamileyim nasip olursa erkek bir bebeğim olucak yanlız hala isim bulamadım değişik ve anlamı güzel bir isim istiyorum farklı olduğunu düşünen varsa paylaşabilir mi acaba 🙂
Oazfira Emin ismi de çok güzel 🙂 sıraç çok yakın arkadaşımın bebeğinin ismi o yüzden koymak istemedim 🙂