Ben de ilk aylarda böyle bir salgına yakalandım, hem hamileyim diye hem de ilaç kullanmayı sevmediğim için doğal yöntemlerle hastalığı atlattım, yani bol sıvı tüketmek dinlenmek sağlıklı beslenmek gibi, her şey geçmişti sadece göğüs hırıltısı ve öksürük kalmıştı yani balgam atamamıştım, onu da her gün sabah karnına bir yemek kaşığı keciboynuzu pekmezi içerek birkaç günde geçirdim. Bir de eğer boğazınız ağrıyorsa bir bardak sıcak suyun içine yarım limon suyu ve bir tatlı kaşığı bal koyup içerseniz bir süre boğazınızı rahatlatıyor