Yediğime içtiğime hiç dikkat etmiyorum fast food yediğim de oluyor. Zaten tatlıya çok düşkünüm her gün yiyorum. Ama kilo veriyorum bu beni korkutuyor. 66.5 kilo ile hamile kaldım. Şu an 63.7 olmuşum.
13+5 haftadayım.
Bu normal mi ve bebeğe zararlı mı? (Kilo vermek zararlı mı diye soruyorum yoksa yediğim tatlı ve fast foodlar zararlı biliyorum ama çok aşeriyorum duramıyorum)