Aymirac Kızlar salı günü kontrolüm var 14 haftalık olucam doktor ikili tarama yapıcam birde cinsiyeti söylermi😂 çok heyecanlıyım
momofmychildren Aymirac benim net görünmemisti 15+2 de de %60 kız demişti bir sonraki kontrolü bekliyoruz 😂
littlechick Aymirac Benim ki kıza benziyor demişti 12+4 te yaptırdım daha sonra İkili testim riskli çıktı nipt yaptırdım artık orda kesin cinsiyet belli oldu kızım olucak 🐣❤️❤️
yenidenanne34 Aytlkya ikili testi 11+3te devlette yaptirdim ve cinsiyeti ben sormadan söyledi 😅 o yüzden hic belli olmaz
Tugba1tugba yenidenanne34 ay çok erken öğrenmişsin peki o haftada bacak arası fotoğrafı verdi mi benimki erken daha dedi söylemedi ya
Aytlkya yenidenanne34 yani bilmiyorum ama bana 16 haftaya kadar söylemediler 16 dan sonra özele gitmeye başladım
yenidenanne34 Tugba1tugba evet verdi canim benim sansima bebegimin pozisyonu uygundu bide doktoruna denk gelmisim demekki diye düşünüyorum oglumda 16dan once soylememisti devlet hastanesi
Aytug0101 littlechick ikili testiniz nAsil riskli çıktı benimde riskli çıktı da bende fetal yaptırdım..
Tugba1tugba yenidenanne34 varsa fotoğraf atar mısın canm karşılaştırayım benim bebekle çok merak ediyorım bende
littlechick Aytug0101 Orta riskli çıktı Kombine: 1:741 İkili test : 1:323 Yaş riski: 1:751 Sizin nasıl çıktı değerler ve nereye yaptırdınız fetal dna yı
yenidenanne34 Aytlkya ilk gebeligimde benimde 16ya kadar soylememislerdi bunda soylediler hep diyorum ya denk gelinen doktor önemli
Aytug0101 littlechick bilmiyom doktor bana yaptır dedi çünkü benim kahverengi kanamam oldu 1ay anlayamadi nedenini onun için istedi birde ikili testler yanıltıcı inanma dedi
littlechick Aytug0101 İkili test istemeseydi o zaman niye ikili istemiş fetal dna yaptırınca ikiliyede gerek yok diye biliyorum
Aytug0101 littlechick önce ikili yaptı sonrada fetal yapalım dedi doktor psikolojimi çok bozdu zaten iki aydır