Bennureyla scheafer mi ne markasi evlenirken onu aldim. Onu alma da baska marka aliyosan al 😂 neyse benim suan kulnadigim sinbinum ama anneme verdim alicak olirsam vestelin alirim diye dusunuyorum arcelik de iyi ama bi kac kotu yorumu olunca vazgectim indan da vestel bence en iyisi ama fiuatlari ne bilmiyrkum