Bennureyla Acemiannedenterfi ben de dün yaptım artık 38 oldum. Ama hata mı yaptım bilmiyorum burada bekliyorumm
MorKelebek54 Acemiannedenterfi gogus uyarilamsi dogumu baslatiyo diye biliyorum haftanız erkense denemeyin bile bence ben dokunmaya dahi korkuyorum bazen kasiniyo kasirken korkuyorum
Meyranas Acemiannedenterfi yapılmaması gerek çünkü göğüsler sıkıldığı zaman doğum uyarı veriliyor rahme sıkıntı olabilir
Damlacaa Hayir boyle bisey yapmayin ilk sut kolostrum var onu karıştırmayın lutfen. Ayrica dogumu tetikliyor birakin bebis kendisi ne zaman gelmek isterse o zaman gelip ilk sutu emsin ilk sut cok onemli 🙏🏼