2li tarama yaptırdıktan sonra genetik testi de yaptırmaya karar verdik. Doktorumuz eurofin genetik laboratuarını önerdi. Daha önce bu testi yaptıran var mı ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz farklı firma bile olsa … bir de bu testi yaptırınca 3lü ve 4 lü taramaya gerek kalmıyor diyorlar doğru mu ?