Merhaba kızlar doktorla doğum günümüzü ayarladık 10 gün sonrası için inşallah. Suyunda azalma olmuş,dün tansiyonum durduk yere 14 e 9 çıktı çok korktum ilk defa tansiyonumu o şekilde gördüm heyecan yaptım kalbim küt küt attı.limon suyu içtim acile gittim acilde tansiyonum normal çıktı.Kendi doktoruma yazdım o da bacaklarda şişme olursa bize bilgi ver dedi onun dışında uzan dinlen dedi çok takmadı sanki. Şimdi tansiyonum her yükseldiğinde limon suyu içmeli miyim bir zararı var mı ? Ya da koşa koşa acile mi gitmeliyim ? Tansiyon yüksekliği yaşayan var mı veya su azalması gibi bir durum ? Ya doğuma kadar bebek susuz kalırsa içerde nerden anlarım ? Doğum stresi sardı zaten korku heyecan ne yapcam bilmiyorum…