Azrasare aynıyız canm hafta olrk bile aynıyız 28+4 haftalıgız benimde 2. Hamileligim 1. Hamileligime göre çok farklı dedigin gibi ara sıra adet agrısı gibi agrım oluyo benimde saniyorm ki adet oluyorm kanamam oluyo karnımın içi yaniyo resmen uzanıp kalkıncada kuyruk sokumum sanki ayrılmış gibi kıvraniyorum ama neyden oluyo bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ rabbim yardımcımız olsun inşallah