Merhaba hanımlar 34+2 haftalik hamileyim dün annemle doğum temizliği yaptık akşam otururken bi anda regl olmuş gibi kanama geldi direk acile gittik nst bağlandım alttan muayene ettiler çok şükür bebekte bisey çıkmadı sancimda çıkmadı yatış verelim dediler ama yatmadım sancı felan hicbisey hissetmiyorum kanamam kesildi sadece hafif lekelenme var ayaktayken de alt tarafta basınç oluyor Cook korktum sizce napmaliyim şimdiden teşekkür ederim