adus1 Hayatatli309 37+3 üz ilk gebelik, bu 2-3 gündür giderek artan gece sancılarım oluyo bakalım ne zaman gelecek 🥹 hazırlıklar tamam bizim 🙏🏻 senin nasıl geçiyor başladı mı sancılar
Guzelszn27 Hayatatli309 biz 36+0 da doğum belirtileri başladı açıklık oldu 2 cm.şimdi 36+5 iz.37 gördükten sonra hareketlenmeye devam edeceğiz
Hayatatli309 adus1 arada oluyor canım benimde ama yalancı sancı herhalde ama yatarken zorlanıyorum dönemi yorum sizz
adus1 Hayatatli309 Bende çok rahat edemiyorum yarın kontrol olacak çatı bakılacak bakalım bizi neler bekliyor, Allah hepimizin yardımcısı olsun tek nefeste sağlıkla kavuşalım inşallah 😌🙏🏻
063806 Hayatatli309 evet 2.sezaryenim o yüzden günümüz belli erken gelmeye kalkmazsa 🤭 oğlum olacak Ömer adı 🥰
Elifff23- Hayatatli309 adı Aslan Ege 😊 amin İnşallah normal gözüküyor şimdilik ama korku başladı ben de bakalım 🥲
Faide2147 Hayatatli309 37+6 kıyafetleri yıkayıp ütüledim ama daha çantamı hazırlamadım ahh bende ki bu üşengeçlik😅