Whereismybaby ya biz 3 doktora gittik devlet hastanesi özel hastane bide üniversite hastanesinde profesöre devlet ve profesör bize yaptırmayın ameliyat herkeste işe yaramıyo tedaviyle gebelik olur belki tedaviye gerek kalmadan da olur dedi ama özeldeki korkuttu bizi sıfırlanma ihtimali olduğunu söyledi ameliyat olmazsa biraz da biz korktuğumuz için acele ettik ameliyat için o yüzden ben çok pişman oldum ama herkeste aynı olcak diye bişey yok arkadaşımın eşi de oldu onun çocuğu var şimdi. 3 Ayda bir kontrol yaptırdık düştü sayısı hızı sonra 1 sene kullanmadı bişey tedaviye de başka sebeplerden başlayamadık aralıkta bi vitamin buldum onu kullandı 1 ay ocakta test yaptırdık hareketlerde artış vardı sonra ben onun set halini aldım en az 3 6 ay arası kullanmak lazım mıs duruma göre hareket edicez güzel bi doktor buldum vitaminler bitince orda tedaviye başlıcaz