18082018 Kızlar ben ilk doğumumda çok geç kaldım 40 ı geçti sonra doğdu bu gebelikte o stresi yaşamak istemiyorum açıkçası hangi haftalarda hurma yemeye başlamalıyım sizce
Kelebek1_ 18082018 38 oldum tüm tuşlara basıyorum artık doğsa da sorun olmaz diye yani egzersiz squat hurma
Haticeburak06 18082018 kuzu ne zaman bilmiyorum ama hurmayı yemeye başladığında ananasta yemeye çalış o da açıklık yapıp doğumu kolaylaştırırmış💕
Kbradmrdg 18082018 37 den beri yapmadığım kalmadı yürüyüş hurma ilişki eğilerek yer silme 40+1 olduk ne sancım var ne bişey bi de ikinci gebeliğim ilk oğlum 39+4 de kendi sancısıyla doğmuştu 🥹 sanırım biraz da onların keyfine bağlı 🤦🏻♀️
18082018 Kelebek1_ pilates topun varsa öneririm ben hastanede yaptım suyum gelince sanırım onun sayesinde oldu açılmam
18082018 Dnmzzeda teşekkür ederim ben 13 haftalığım bazen şimdiden yemeye başladım mı diye düşünmüyor değilim
18082018 Kbradmrdg tabi orası öyle onlar ne zaman gelirse ama benim ilk doğumda baya geç sürdü açılmam korkuyorum Buda öyle olur diye
Kelebek1_ 18082018 evet ilk doğumumda hastane de bende baya kullanmıştım egzersiz yapıyordum açık ilerlesin diye