sdailhn Merhaba Çikolata Atölyesinde yaptırdım ben çok lezzetliydi tavsiye ederim İstanbul Üsküdar Bağlarbaşında onlinedan sipariş verdim
Temmuzmucizesi26 ipeklinaismom fiyatlar nasıl acaba bende instagramda gördüm bayıldım diyebilirim ama fiyat göremedim
Unzile07 Bende luna çikolatadan sipariş verdim 🤗 arkadaşlarım yaptırdı tadınında güzel olduğundan bende direk orda yaptırma kararı aldım tavsiye ederim 🤗🤗
Uydurbisey sdailhn bende bugün buraya baktım 100 çikolata 540tl çıkıyordu sanırım ordan sipariş vericem.
sdailhn Yagizinannesi_ bende yarın 36. Haftaya giriyorum serin yerde dursun hiç bir şey olmaz alabilirsiniz
ipeklinaismom Temmuzmucizesi26 kutu modeline ve sayısına göre değişiyor mesaj atıp size uygun olanı öğrenebilirsiniz, avantajı hızlı ve istediğiniz tasarımı yapiyolar ve lezzetli