Yilkaay bu her gebeliğin kendine özgü bir durumu. Aslında 12. Haftaya kadar olan gebeliklerde sağlıksızsa vücut kendi atıyormuş. O yüzden daha önceki gebeliğinizin sağlıklı olup olmaması fark etmez aynı şekilde bundan sonrali gebeliğinizi de etkilemez. Kendinize dikkat edin geçmiş olsun.