Eylulleylul
Yapiyolar öyle ikide bir banada özel ilaç yazıp kaşe vurup gonderiolardi 1000 TL 1500 TL felan her gittiğimde iki 3 ilaç bide kaşe vuruyodu doktor, eczacı arkadaşım dedi bu ilaçları kulanma çok agir gelir ilk ay sadece folik sonra OMEGA ihtiyaca göre magnezyum veya demir sonlara doğru bunu bilerek yapiyolar kaşe ondan basiyolar komisyon aliyolar dedi bende çok şaşırmıştim doktor yani . her ilaçtan 100 TL bile kar etse her gelene yazıp kaseleyip yoluyo en az 10 ,20 hasta her gün başka başka hastalar ama günah yani bi anne ne kadar stres olur üzülür 2,3 kuruş komisyonu alicak die boylelerini Allah’a havale ediyorum