Merhaba kızlar 🩵gebe olduğumu çok erken öğrendim adette 7 gün varken suan adetin ikinci günü takvimde beta Hcg de yüksek çıkmıştı testte pozitif doktora gittikten sonra henüz daha çok çok küçük görünmez dedi benim biraz ara ara ağrılarım oluyor sizce bu durum normal mi sürekli adet gören bi vücut bu dönemde bu şekilde olur mu 😕