FairyMoon çok erken , hernekadar erken geblik 6 güne kadar çıkıyor yazsada testlerin üstünde , tüp bebek olup günü herşeyi ttransferi bilmemize rağmen adete 3 gün kala test negatifti , ben adet günü sabahı son umut diyerek yapıp silik çizgi gördüm şuan 22+5 haftaligiz , umutsuzluğa kapılmayın, bekleyin