Klaray benim eşim de içiyor bende içiyordum. Şu an eskisi kadar balkonda bile içmiyor ama baştan konuştum eşimle annesi de içiyor ve doğumdan sonra kimsenin gönlü kalmasın diye bir kaç gün kalmasını rica edicem ve eşime dediğim ne sen ne annen sigara içip çocuğu kucağına alamaz, balkonda dahil sigara içemez. Bebekten önce ki düzen yok artık. Oda tamam dedi ama bakalım 😂 eşinizden ailesini uyarmasını isteyin kısaca.