Gulsumkarabay1 Kızlar 26 haftalık gebeyim dünden beri göğsümden süt akıyor üstüm başım ıslanıyor hep ve bel ağrısından uyuyamıyorum karnım sertlesiyor aynı zamanda normal mi bu erken doğum olmasından korkuyorum beni aydınlatın lütfen🥺🥺
Bahar-sarioglu Gulsumkarabay1 Biran önce doktora gidin bence inşallah korkulacak bir şey yoktur ama içiniz rahat eder
TT8694 Gulsumkarabay1 canım 19. haftadan bu yana sütüm akıyor. Doktorum normal olduğunu söyledi. Şu an 30+4 teyim. Bir süredir göğüs pedi kullanıyorum. Strese girme.
Haticeburak06 Gulsumkarabay1 korkma canım benden 17 18 haftadan beri geliyor şuan 27yim hala geliyor ilk süt gidiyor diye çok korkmuştum doktoruma ve gebe eğitimi okulundaki hocama sorduğumda ilk süt bu değil demişlerdi💕
Bahar-sarioglu Gulsumkarabay1 Rica ederim dualarım sizinle inşallah korkulacak bir şey yoktur zamanında sağlıkla doğar 🤲🌸
Gulsumkarabay1 TT8694 benimde o haftalarda başlamıştı şimdi artınca korktum içim rahatladı biraz teşekkür ederim canım🥰
mislina_ Bende 27. Haftama yeni başladım bugun. bende de bir süredir geliyor süt değil de renksiz bir sıvı olarak geliyor ebe arkadaşım normal olduğunu söyledi. Sertlik bende de oluyor ara sira
Edebiyacianne Benim de 2. Trimesterdan beri sıvı geliyor tamamen hormonal ilk süt değil o merak etmeyin doktoruma sordum o da çok normal korkma demişti 38deyim hâlâ geliyor