hamido ilk aşılama tedavisinde yumurta gelişimi tam olmadan çatlama oldu o yüzden yarım kaldı. 2. yi de tüp bebeğe geçiş için yapalım dedik hatta tüp bebek için randevumu da almıştım. Çok şükür gerek kalmadı sürpriz bir şekilde 2. deneme çok güzel gelişti ve tuttu. 2 gün önce 37+6da doğumumu yaptım. Allah isteyen herkese nasip etsin çok zor ve yorucu bir süreç umarım karşılığını alırsınız🙏