Gulsummehmet Salı serklaj oldum. Kanama değil kahverengi ve siyah akıntım vardı geçti dünden beri de normal yoğun akıntım var ama kanamalı gibi akıntı renkli yani sancım yok ama her zamanki bel ve kasık ağrım var acaba normal mi salı kontrole gideceğim