Ayse_nur08 KbK merhaba benim bebişim de 495 gr bebek çok kilolu karbonhidrat şeker azalt dedi ayrıntılı için gittiğim doktor size de öyle dedi mi
KbK Ayse_nur08 yok bana öyle bişey denilmedi gelişiminin 1 hafta önden gittiği söylenildi sadece ve kaç tane doktora gittim hepsi öyle diyor sizin kilo durumunuz nasıl acaba o yüzden mi öyle bişey dedildi acaba
Ayse_nur08 KbK evet önden gittiğini söyledi bana kendi kilom da var ama şöyle bir baktım buraya çok var bnm bebekle aynı olan görünce size de sormak istedim
KbK Ayse_nur08 anladım yani bnm gittiğim doktorlar dediğim gibi kilolu demedi gelişimi önden gidiyor normal dedi hepsi de
KbK esss_92 doktor az dememişti tam aksine önden gidiyor dedi ama bana da buradaki yazılanları görünce az gibi geldi