Ben de hem iğnesini, hem de aspirinini kullanıyorum. Daha önce 28 haftalık kaybım oldu. Genetik pıhtılaşmam var. Aspirin bebeklere daha da kan akışı gitmesini ve beslenmesini sağlıyor. İhmal etmeyin 🥰 Rabbim sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin hepimizin inşAllah. 🤲🌸