Yasmin41 baazi gebeliklerde kullanmayinca asıl zarari vriyorsun hem kendine hem bebegine cunku beslenemiyorsun yani kendi adima soyleyeyim ben ölüyordum su bile icemezdim ne yesem ne yemesem kusuyordum sürekli ben doktor besinsizlikten yatircaz dedi seni sonra bu ilaca başladım