Imfero Bende oldu canim hem korona geçirdim malesef agir bir sekilde 🙏🏻.
Keyciboynozu özu içtim her gun 2 kaşik ile çok iyi geldi.
Bir bardağa zencefil rendeleyin,yarim limon sıkın + sicak su + 1 kaşik bal için.
Zencefili de yiyin az da olsa çok iyi geldi bana 🙏🏻
Geçmis olsun 💕