13 aylık kızım bugüne kadar ne emzik kullandı ne biberon . Sürekli emerek uyudu . Başka türlü hiç uyumadı . 2 ay öncesine kadar gece sadece 2 defa kalkan bebeğimin şimdi uyanma sayısını hatırlamıyorum. Ağlayarak uyanıyor bir de . Lütfen yardımcı olun kızlar . Sürekli emzirmekten göğüslerim sarktı ,uykusuzum . Babası da yurtdışında artık ne yapacağımı bilmiyorum . Ve şimdi 8 aylık hamileyim . Ben bu işi beceremiyorum