Geçen çarşamba hastaneye gittiğimizde alttan muayene oldum doktor kafasını hissediyorum dedi nstde sancılarında başlamış dedi ayriyeten suyunda azalmaya başlamış dedi ama benim hala doğum belirtim yok belden sancı vs. Doktor eğer doğurmazsan salı gelirsin kontrole dedi sizce gittiğimde doğuma alır mı gittiğimde tam 39 haftalık oluyor