Kızlar merhaba 39+3 merhaba bugün doktor kontrol vardı kilosu suyu iyiydi nts sancım çıktı ama sık düzenli değildi nişan suyum gelmedi ama şuan düzenli sancılarım var nişan suyum gelmesi beklemem lazım ilk doğumum regl olacakmışım gibi ağrı canım yakıyor ama dayanabilirim ne zaman doktor gitmeyelim yardıma ihtiyacım var