Kızlar ben bişeyi merak ediyorum devlet zorunda kalmadıkça sezaryen yapmıyor ya mesela bebeğin durumu iyiyse kaç haftaya kadar bekletiyorlar süreç nasıl işliyor ? anladığım kadarıyla burdakilerin %90ı özele gidiyor çatın dar bebek iri şöyle böyle diyip sezaryene alıyorlar erkenden mesela 38.haftada (isteğe bağlı olanları tenzih ediyorum).
Mesela ben şehir hastanesinde doğum yapacağım, bebekle ilgili bi sıkıntı yoksa normal doğum için max kaç haftaya kadar bekletir beni 42ye falan bırakırlar diye ödüm kopuyor suan 39+3 üm