Kızlar ya bu saat oldu hala uyuyamıyorum,burnum çok fena sanki hiç nefes alamıyorum.Normalde de burnumdan çok nefes alabilen biri değildim ama hamile kaldıktan sonra dah abeter oldu.Uykuda ölücem diye korkuyorum yemin ederim.Çok leş bişey ya hiç derin uykuya geçemiyorum düzgün nefes alamadığım için.Benim gibi olup çözüm bulan var mı