Ilac olarak nexium kullaniyorum bir tek o kesti. Salatalık elma maden suyu karbonatli su süt muz… bunlar anlık rahatlatan seylerdi. Bendeki reflu o kadar ileriydi ki hiçbir seyi sindiremiyodu mide ve mutlaka kusuyordum. Simdi sabah kalkar kalkmaz bi nexium iciyorum ac karna günüm çok rahat geçiriyor. Her şeyi yiyebiliyorum. Doktorunuza danışarak yazdirabilirsiniz. Geçmiş olsun.