Kızlar selam 37+4 üm bende, 2 gecedir regl sancısından biraz daha kuvvetli sabaha kadar durmayan sancılarım var ve karnım önde toplanıp sertleşiyo. Gelişimimiz 1-2 hafta arası önde gidiyo. Gündüz geçiyo sadece ara ara oluyo ama gece çok fena. Sizce ne yapmalıyım, yalancı sancı mı sizce? ilk gebeliğim hiç bilmiyorum o yüzden tecrübelerinizden bahseder misiniz acaba 🥹