Ben 16 da pıt pıt hissettim sonra baya hissetmedim 17 de gece ve gündüz tekmelerini hissettim ama çok hafif böyle sert tekmeler değil şu an 21+2 haftamdayım gece gündüz ful hissediyorum ve daha net sert yani vuruyo içerden en çok da böyle tatlı ve yemek yediğim zaman vuruyo bebeğim kız ve ilk gebeliğim benim kız erkek değil de bence bebek ve annenin karık duvarının kalınlığıyla alakası var hissetmenin ben öyle düşünüyorum ben çok zayıfım heralde ondan erken hissettim azda olsa hissediyosan sıkıntı yok ama bunu doktoruna bildir yinede