Cansskrmn Kızlar 37+4 haftalık olduk. 38 ve ya 39. Haftalarda dönenler var mı doğuma yakın bile dönebileceğini söylediler. Doktorum bekledi şimdiye kadar bu hafta kesin sezeryan diyecek sizce ne yapmalıyım ?
Minigiim-vebenn52 Cansskrmn bekler inşallah ilk doğumda zaten bekliyorlar 40 a kadar sezeryanda olsa 40 ta oluyorsun
Smyra5858 Cansskrmn 31 haftalık benim bebeğimde dönmedi normalde donmesi gerek dedi doktor inşallah döner diye bekliyorum 😐
Zerrinatila Cansskrmn 40+5 kadar bekledim ilk de ben ilk de bekletiyorlar canım sancım gelmişti acılma çok yoktu Sezeryana almışlardı bebek kalp atışı yavaşlıyor diye hemen beni sağlıkla al kucağına inşlh
Cansskrmn Minigiim-vebenn52 ilk doğumum olacak 34. Haftaya kadar normal doğum pozisyonundaydı sonra makat geliş oldu hala daha öyle işte kemiklerim birbirine girdi iyice midemi hissetmiyorum bile bu şekilde olunca
Cansskrmn SRabiaaa Zerrinatila Ankara-58 josephine_ Smyra5858 Teşekkür ederim kızlar 🙏🏻 artık yorulmaya başladım evde de ayaktayım sürekli sol tarafıma yatıyorum bir de emekleme ve bir hareket önerdi doktorum onları yapmaya çalışıyorum hakkımızda hayırlısı tabikiii 🙏🏻🤍
Ankara-58 Cansskrmn inşikak suresi ilk 3 ayetini oku ters duran bebek icin doğum için abese suresi sümme sebile yessarah sancı anında Cook faydasını görürsün şimdiden çekmeye başla bu dediğim ayetleri
josephine_ Cansskrmn 4 gün önce sezaryen oldum benim bebeğimde tersti 39 haftalıkken suyum geldi mecbur doğuma alındım banada sancıyla dönebilir demişti doktorum ama dönmedi umarım sizin döner yürüyüş yapın merdiven çıkın doğuma kadar