-irem123- Merhabalar oksapar iğne kullanıyorum ama randevuma daha 10 gün var ve bitmek üzere raporum da var acaba sağlık ocakları yazıyor mu yoksa illa kadın doğumdan mı yazılması gerekiyor kullananlardan sağlık ocağından da yazdıran var mıdır
Gamzerenkerem Bide rapor için herhangi bir şart var mı benim iki çocuğum var iki tanede düşük yaşadım bir sene içinde ama doktor bir daha gebelik olursa hemen iğneye başlanmalı dedi nasıl bir yol izlediniz rapor için merak ettim
-irem123- Gamzerenkerem Sizin bir yol izlemenize gerek yok ben trambo paneli testi yaptırmıştım ona göre bakıp iğne kullanmam gerektiğine karar verdiler doktor hemen raporu çıkartıyor iğneği kullanacağın süre zarfında yazıyorlar
btlalbyrk Gamzerenkerem raporu devletten aldım kalbi durmuştu bebeğimiz genetikde test verdim pıhtılaşma çıktı hamile olduğum için o süreçte de kadın doğum kan sulandırıcı başladı
Gamzerenkerem btlalbyrk bana herhangi bir test yapılmadı doktor iki düsugumu söyleyince corasprine ve folbiola baslati ama gebelik olursa hemen igneyede baslayacan dedi 35 haftaya kadar bende daha kalmadan araştırıyorum bide iğneden korkuyorum ne yapacak bilmiyom
-irem123- Gamzerenkerem öle korkulacak bir iğne değil korkma küçük bir iğne sadece içindeki ilaç yakıyor biraz ben göbekten vuruyorum orası en az acıyan yer basa gelince mecbur öğrenip yapıyorsunuz