Pelus biz o dönemi geçtik çok şükür emin olun o dönem berbat Bi şekilde geçiyor böyle ne yersem yiyim hemen midem kabul etmiyor hep istifa zayıfladım bile şimdi şimdi toparlıyorum kendimi allahım o mide bulantısı çeken herkese yardım etsin ilk üç ay beni öldürdüler bütün yemeklerin kokularından salçalarından midem kalkardı hep kahvaltı fesfut tarzı beslenmeye çalıştım salçalı yemek yada sulu yemek görmek istemiyordum şükür şimdi Bi sorunumuz kalmadı😊