2 gün önce testle öğrendim hamile olduğumu
salı günü doktor randevum var oğlum daha iki yaşında yetememekden o kadar korkuyirum ki daha sevinemedim bile ve 4 gündür hiç ama hiç durmayan mide bulantım var. Oğlumda böyle olmamıştı ara ara olmuştu bu hiç bitmiyor normal mi bilemiyorum çünkü öğrenmeden önce 1 haftada 3 kutu ilaç bitirdim diş ağrısı yüzünden şuan bir şey olmusmudur acaba korkusu da var fikriniz var mı acaba 🥹😢