Öncelikle merhabalar,
Bir gün buraya hikaye yazabilecek fikrine nedense hiç ihtimal vermemiştim 😅
38+1 de yani dün normal rutin kontrole gidip oradan da 1 saatlik şehir dışına çıkacaktık, haftasonuna planlar hazırlıklar yapmıştık. Ancak Kader o an gülüyormuş 😅
Dün sabah kontrole gitmemiz ile 2-3 cm açıklık olduğunu öğrenmemiz, yatış kararı toplam 1 saatti 😅 Ankara Şehir hastanesinde gerçekleştirdim doğumumu. Tabi biz şok, ben ağla ağla hazır değilim diye çünkü hiçbir belirtide yoktu 😅
Yatışım yapıldı, ortalama 33 saat suni sancı çektim, fena değildi. Zaten 1 dakika sancı geliyorsa 2 dakika dinlendiriyordu mutlaka. Bu sabah itibari ile açıklık 6 cm e ulaştı. Saat öğlen 14:00 e doğru 7-8 cm oldu ve pat durdu, suniyi yükselttiler, bu seferde ben karşılamakta zorlandım. Doğurtun beni dedim. Doktor 15:00 gibi suyumu patlattı, sonrası kısmen facia 😅 öyle bir sancı olamaz, korkmayın ancak planlı sezeryan olmadığıma o an aşırı pişman oldum ancak çok geçti. Belden aşağısı sancıdan uyuştu. 1 saat geçti ıkınma hissi de oluşunca doktor 7-8 cm açıklık ile çatala aldı beni. 10 ıkınma gerçekleştirdim sakinlik ile ancak bebeğim gelmek istemedi.
2 tane Erkek Doktor vardı, biz sana yardımcı olacağız sakın ıkınmayı kesme dediler. Ben ıkınırken Erkek doktorun 1 tanesi karnımın üzerindeydi, ebeler yandan sıkıştırdılar, diğer erkek doktorda alttan biraz kesti ve güzel kızımı kucağıma verdiler ❤️
Anne olmak neden kutsal, neden hakları ödenmez bugün anladım. Kısmen iyi kısmen zorlayıcı ancak sonucu güzel bir kavuşmaydı 🌸 Şuan alttan iç ve dış olmak üzere bir kaç dikişim var, otururken kalkarken hafif onlar zorluyor ancak geçecek inşallah.
Genel olarak;
-Anlara Şehir hastanesinden memnun kaldım, ilgililerdi.
-Ben Perinatoloji katında doğuma girdim ve doğum sonrasına kadar refakatçi kabul etmediler.
-Doğum sonrası beni temizleyip, değerlerime bakıp normal Perinatoloji servisine aldılar.
- Tek kişilik oda kalmamış ancak Hemşire hanım çift kişilik odayı ayarladı, temiz güzel.
- Doğum sonrası alttan kanamam oldu, az az devam ediyor. Kesinlikle Depend külot almalısınız 3-4 tane.
- Bebeğim 38+2 de 3000 kg, 47 cm doğdu.
- Artık ikimizde kilo almadığımız için normal gebelik takip doktorumuz dün Perinatoloji de görsün dediği için o bölüme geçtik, ve dünyaya geldik 🫠
Psikolojik olarak hala sancım gelecek gibi, alttan 1000 kişi dakika başı muayene edecek gibi hissediyorum 😅
Böyle işte 🌸 Herkese hayırlı doğumlar 🙏🏻