Cansu65 Benimde 11 gün gecikti, normalde de kusursuz bir periyodum yoktu ama 3-5 gün oynardı en fazla. bu gecikme normal mi? :(
Busuyil Ben de bu hafta çektireceğim doktorum 8 veya 9. Gün çektir dedi ama internetten adetten 3veya 4 gün sonra en sağlıklısı yazıyor. Sizler ne zaman çektirdiniz
Cansu65 Ben adet bitiminin hemen ertesi günü çekildim. Herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür. Reglim 15 gün gecikti ama bugün yaptığım test bile negatifti. :(
Nehirrrnill Rahim filminde çok ağrınız oldu mu kızlar çok korkutuyorlar o yüzden gidip çektirmek istemiyorum :( 19 aydır olmuyor gebelik ne yazık ki.
elif99__ Nehirrrnill ben bu salı çektirdim ağrı kesici iğneye rağmen canlı doğum yapmış kadar oldum anestezi alma şansın varsa al derim
Cansu65 Ben Nehirrrnill ben anestezili oldum sonrasında da hiçbir ağrı sızı hissetmedim. İyi ki anestezili olmuşum diyorum çünkü çekilen oda ve uzandığım yer buz gibiydi tir tir titredim. Uyuyup uyanmış gibi oldu hemen bitti. Bende çok korkuyordum çünkü hayatımda ilk kez anestezi aldım ama dozu düşük olduğu için etkisini hissetmedim. Yani anestezili çektirin ve tüm kaygılarınızdan kurtulun:)
Busuyil Nehirrrnill ben iki gün önce çektirdim ve herhangi bir korkum yoktu ağrısa da geçer dedim. Ancak beni zorladı açıkçası. Çift rahimli olduğum için kullandıkları aparatın rahme ulaşmasında biraz zorladığını söyledi çeken kişi. Bence rahim yapınızda bir problem yoksa ağrısız bir işlem olarak sonlanıyor bir sıkıntı varsa ağrı vs oluyor. Hem işlem sırasında hem de sonraki iki günde regl ağrısı ile bağırsak ağrısını bir arada yaşadım ama öyle çok korkulacak bir durum değil
BusraaZeynep Benim de erken olmuştu adetim. Kızlar bence bünyeden bünyeye değişiyor benim kist oldugundan oyle ağrılar gördüm ki dayanırım diyordum dayanamadım korkutmak istemem hiçbirinizi ama imkanı olan bence anestezili olmalı benim psikoljim bozulmuştu
Nehirrrnill Teşekkür ederim kızlar hepinize. Sadece hsg filmi kaldı çektirmediğim biraz korkuyorum ama hep erteledim